|
|
|
|

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

 Dodací lhůta začíná dnem obdržení závazné objednávky. V případě, že je zboží skladem tak ho prodávající vyexpeduje – předá dopravci co nejdříve po potvrzení objednávky. V případě, že objednané zboží není skladem, oznámí toto prodávající kupujícímu a zároveň ho bude informovat o předběžném termínu dodání.

 
Kupující je povinen si důkladně prohlédnout objednané zboží ihned při příjmu od dopravce. To znamená, dodané zboží zkontrolovat (též počet balíků) za přítomnosti řidiče a v případě mechanického poškození výrobku, písemně zaznamenat tento stav do přepravního listu, popř. zboží odmítnout.
 
Záruku na prodávané zboží prodávající poskytuje dle obecně závazných právních předpisů. Délka záruční doby na veškerý sortiment zakoupený prostřednictvím internetového obchodu www.saldoln.cz se stanovuje na dva roky, pokud není uvedeno jinak (tj. u některého zboží bývá výrobcem poskytnuta delší než zákonem stanovená dvouletá záruční doba).
 
Vaše reklamace se vždy snažíme vyřizovat k plné spokojenosti zákazníka a co nejrychleji. Pro internetový obchod platí stejné podmínky jako v běžných kamenných obchodech proto není třeba mít žádné obavy z nakupování u nás a s případným vyřizováním reklamací.
 
Postup uplatnění reklamace na dodané výrobky se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Tento zákon stanoví práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
 
Reklamace musí být oprávněná, tj. záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením nebo živelnými pohromami.
 
Ke každému zboží j přikládána faktura, která slouží i jako záruční list, popř. je přikládán originální záruční list výrobce. Záruční doba se počítá od okamžiku převzetí zboží, tj. okamžik kdy se zboží přebírá od dopravce.
 
Reklamace lze uplatňovat písemně prostřednictvím e-mailu nebo osobně ve společnosti na adrese: SALDO, Dobroměřice 30. Dopravu na místo uplatnění reklamace hradí zákazník. V případě oprávněné reklamace odpraví prodávající opravené zboží k zákazníkovi na vlastní náklady.
 
Způsob úhrady
 
Společnost SALDO nabízí tyto možnosti úhrady kupní ceny zboží.
 
Hotovostní platba – zboží je uhrazeno v hotovosti ve společnosti SALDO v Dobroměřicích.
Platba dobírkou – zboží je uhrazeno v hotovosti dopravci.
Platba převodem – zboží je uhrazeno před dodáním na náš účet v GE MONEY BANK – 1005237714/0600. Variabilní symbol sdělíme při potvrzení objednávky.
 
 
 
Doprava
 
Dopravu zajišťuje Česká pošta. Cena za dopravu včetně balného a poplatku za dobírku 150,- Kč.
 
Při objednání zboží nad 4000,- Kč s DPH  –  DOPRAVA ZDARMA.
zpět